NURŞEN TOS
CUMHURİYET İLKOKULU DALAMAN-MUĞLA
Video izlendikten sonra problem durumunu şöyle belirledi; sularımız azalmakta ve kirlenmektedir. Bu nedenle kirli sularımızı temizleyerek nasıl bir alet tasarlarsak suyumuz azalmaz.
After watching the video, he determined the problem situation as follows; our waters are decreasing and getting dirty. Therefore, if we design a tool by cleaning our dirty water, our water will not decrease.
NURŞEN TOS
CUMHURİYET İLKOKULU DALAMAN-MUĞLA
Problem durumundan sonra, önce tasarımlar resmedildi.
After the problem situation, the designs were painted first.
2. grup öğrencilerim "Kirli suyu" temizleme tasarımının resimlerini çizildiler.
My second group students drew pictures of the "Dirty Water" cleaning design.
My first group students drew pictures of the "water-saving" utilization design.
NURŞEN TOS
CUMHURİYET İLKOKULU DALAMAN-MUĞLA
1. grup öğrencilerim Suyu damlatma tekniği ile çiçeklere verme aleti.
My 1st group students. Device to give water to flowers with the dripping technique.
NURŞEN TOS
CUMHURİYET İLKOKULU DALAMAN-MUĞLA
2. grup öğrencilerim filitre tekniği ile kirli suyu temizleme aleti
My second group students clean the dirty water with the filter technique.
No comments:
Post a Comment