Saturday, March 27, 2021

 NURŞEN TOS

CUMHURİYET İLKOKULU DALAMAN-MUĞLA


Video izlendikten sonra  problem durumunu şöyle belirledi; sularımız azalmakta ve kirlenmektedir. Bu nedenle kirli sularımızı temizleyerek   nasıl bir alet tasarlarsak suyumuz azalmaz.

After watching the video, he determined the problem situation as follows; our waters are decreasing and getting dirty. Therefore, if we design a tool by cleaning our dirty water, our water will not decrease.



NURŞEN TOS

CUMHURİYET İLKOKULU DALAMAN-MUĞLA

Problem durumundan sonra, önce tasarımlar resmedildi.

After the problem situation, the designs were painted first.


2. grup öğrencilerim "Kirli suyu" temizleme tasarımının resimlerini çizildiler.

My second group students drew pictures of the "Dirty Water" cleaning design.


1. grup öğrencilerim "suyu tasarruflu" kullanma tasarımının resimlerini çizildiler.

My first group students drew pictures of the "water-saving" utilization design.


NURŞEN TOS

CUMHURİYET İLKOKULU DALAMAN-MUĞLA


1. grup öğrencilerim  Suyu damlatma tekniği ile çiçeklere verme aleti.

My 1st group students. Device to give water to flowers with the dripping technique.




NURŞEN TOS

CUMHURİYET İLKOKULU DALAMAN-MUĞLA

2. grup öğrencilerim  filitre tekniği ile kirli suyu temizleme aleti

My second group students clean the dirty water with the filter technique.







No comments:

Post a Comment

 STEM for Kids In the project, with the STEM approach (science, technology, mathematics and engineering), children learned to solve and look...